Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av DevilishAngel - 5 oktober 2011 23:46

Sov jättedåligt inatt! Tror inte att jag somnade innan 5 typ, men detta ledde ju då till att jag inte vakande förrän halv 11  Tack o lov började jag inte skolan förrän 12.30 idag, så jag hann juh, men f*n   

Upp o fixa sig iordning, ner o ge hundarna mat o rasta dem o sen kränga i sig första drinken för dagen. Det bidde en Naturdiet "Mango passion" (tror jag det var  )


I skolan hade jag Naturkunskap o där fick vi tillbaka, dels provet från förra v vilket jag VISSTE hade gått åt fanders iom att jag fick TOTAL BLACK OUT när jag skrev det, o mkt riktig så bidde det IG på det... MEN vi fick oxå tbx inlämnings-rapporten om Vatten exkursionen o den bidde det VG på *klappar mej på kinden stolt*

"Inget ont som inte har ngt gott med sig", eller vad heter det?   


Efter skolan, 14.00, stack jag o bonusdottern Maria till Röda Korsets "Kupan" för att prata med dem om att börja i 1:a hjälpen-gruppen här i Osby. Fick ett telnr, jag skulle ringa o prata med en där. Har ju varit aktiv medlem i 1:a hjälpen när jag bodde både i Ljungby o i Växjö, men har varit inaktiv nu i över 7 år pga utbrändheten, men nu vill jag ta upp det igen o Maria vill med börja där. Hon går ju 1:a året o läser till uska, så det kan ju vara en mkt bra erfarenhet för henne med.


Sen var vi o handlade lite o hämtade ut min "mat" som kommit från Modifast. köpte en Naturdiet "Choklad" som jag drack i bilen påväg hem, var såå hungrig då   


När familjen käkade middag ikväll, satt jag faktiskt med dem o käkade min vaniljpudding med kanel - den var helt ätbar den med   

Har saknat att sitta med dem o käka o småprata som man gör vid middagsbordet.


"Kvällsmaten" för mej blev Banandrink o den var jättegod faktiskt! Det jag har lite problem med när det gäller Modifasts drycker, är konsistensen... Gillar inte trögflytande drycker, men får försöka att ha i lite mer vatten o se om det löser problemet, annars får jag "gilla läget" bara  


Nu är det verkligen Natti, natti!! Ska upp o ringa V.C kl 8 imorron för att få en akut-tid till min onda, högra stortå. Var iväg, förra onsdagen, till en som gör medicinsk-fotvård för att äntligen få bukt med mitt nageltrång, men efter det har det bara blivit värre o värre, o hon som gjorde det är iväg i USA på semester o kommer inte hem förrän om 2 v, o sååå länge orkar jag inte gå med denna värken!! Kan ju knappt nudda tån innan jag nästan skriker rakt ut  


Natti, natti! Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards