Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av DevilishAngel - 30 oktober 2011 15:22

Japp, så är det!! Nu är det äntligen dagen före den stora dagen då op:en blir av!!!  

Just för tillfället är det inte så nervöst, men det lär väl bli värre framåt kvällen o när jag väl ska försöka sova...


Igår kom Guldungen = min älskade dotter Kim hit!   Hon ska följa med in till lasarettet imorron o sen kommer hon o Lovely att vara hos svärföräldrarna en runda till de kan träffa mej efter op:en.


Fick kontakt med en på FB som oxå kommer att op:as i Kristianstad imorron. Kul!! Då har man ngn man "känner" som man kan blarra med imorron o på tisdag   


Ska ta o fixa till min väska jag ska ha med mej o byta lakan i sängen. Ska ju duscha med Descutan ikväll o även sen 1 gång imorron bitti... Ska ta min första tabeltt Omneprazol (har jag för mej den heter) med.


Har fördrivit tankarna en stund med att spela lite spel på datorn, så det är väl dax att vara lite social nu med   


Vi hörs efter op:en när jag kommit hem!!     


Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards