Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av DevilishAngel - 13 oktober 2011 14:20

Gårdagen  :


Steg upp strax efter 8 för att återigen ringa till V.C om min tå. Börjar bli liiite tjatigt med den nu!   

Kom på att min husläkare hade skickat ett brev till mej o ville att jag skulle kontakta henne på hennes tel.tid, så jag ringde henne ist. De på Aleris ville att jag skulle ha ngn kontakt på V.C som jag kunde prata med efter op:en o hon ville höra hur jag ställde mej till det. Alltid bra att ha ngn att prata med o med min bakgrund, så kan det nog vara klokt oxå... Så jag tackade JA till en kontakt.


Pratade oxå med henne om min tå o hur det hade varit o är med den. Sa till henne att jag inte tror att det är ngn inflammation i den, o att det känns ganska onödigt att fortsätta äta Dalacinen. Vill inte äta tabletter om jag inte behöver, o speciellt inte nu iom "flytet" o att jag inte riktigt har kunnat flyta helt som jag ska, pga tabletterna. Hon sa att jag kunde sluta att ta tabletterna nu då.

SÅ NU ÄR DET FLYTA PÅ HELFART SOM GÄLLER IGEN!!    

Fick en tid halv 2 till henne.

Visserligen måste jag då gå tidigare från Naturkunskapen, men att det, förhoppningsvis, ordnar sig med min tå är ju ganska prioriterat just nu, så det får gå.


Käkade en "Chokladpudding" på morronen o sen tog jag med en färdig "ChokoBanana" som jag drack innan jag gick in till lektionen.


Vi ska göra ett eget experiment på "Naturen": Vi ska ha 5 st små, runda skålar med papper i botten o sen 10 st frön i varje, sen ska vi tillföra ngt slags "gift", olika % mängd i varje, o sedan vattna desse frön i ett par veckor, för att sedan se vilka som kommer att gro o hur mkt av det "giftet" fröna klarar av. Lite svårt att förklara förloppet, men det ska bli kul o se hur det går    


Min läkare kunde tyvärr inte göra så värst mkt åt min tå i nuläget iom att jag snart ska göra GBP-op:en  Jag vill ju verkligen inte riskera att inte få göra GBP:n pga min j*vla TÅ heller, så det får vänta.   Jag får bita ihop o "gilla läget" ett tag till helt enkelt. Har jag gått med ett nageltrång som har gjort ont i över 1 år, så ska jag väl klara av ett tag till o vänta till efter op:en ist. Då kommer det troligtvis bli att de op:ar tån med   


Hemma igen blev det en "Banan"-drink o senare på kvällen tog jag en färdig "Guava/Papya". Orkade inte fixa till ngn drink. Slöade med Lovely i soffan o kollade på tv.


Min älskade tidning "Allas" kom ju idag, så det blev upp i sängen o lösa lite korsord innan ögonen började gå i kors o jag släckte för natten. somnade för en gångs skull nästan med en gång   


Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards