Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Förberedelser...

Av DevilishAngel - 3 oktober 2011 16:15

Har provat lite olika drycker/smoothies/shaker innan för att veta vad jag kan tänka mej att dricka nu under denna flyt-period.

Kommit fram till att Nutrilett absolut inte är ngt för mej iaf!   

Deras produkter är i första hand baserade på sojaprotein.

Provade en "forest fruit", men den smakade "välling", som jag verkligen inte klarar av, o jag kunde inte få i mej den  


Jag var inne på Modifasts hemsida (modifast.se) o där kunde man beställa hem ett "provpaket" med 3 st påsar helt gratis om man registrerade sig, så det gjorde jag. Man fick 1 vanilj-dryck, 1 choklad o 1 potatis-purjolökssoppa.

Vaniljen - helt OKi, Soppan - smakade jag på, men den gick inte ner, o Chokladen - sådär *hmmm*


Friggis "Naturdiet" färdiga drycker har jag provat ett par st: Caffelatte - Mkt god! ChockoBanana - Mkt god! Strawberry - god, men alldeles för söt för min smak. Blueberry - oxå helt oki.


Igår, söndag, beställde jag äntligen en hel del drycker på Modifasts hemsida (blir billigare där mot Apoteket, 104:- mot 145:-): Banan, vanilj, hallon, jordgubb, kaffe, vaniljpudding o chokladpudding. Har visserligen inte provat mer än Vaniljen  , men det måste gå!

Iom att jag var så sen med min beställning, så tar det ju ett par dagar innan jag får dem, så efter skolan idag fick jag åka o handla. Var först o köpte upp en del drycker i affären, o sen var jag på Apoteket o köpte Chokladpuddingen...


Efter operationen o resten av livet, är det ju en del medicin som man måste äta, så dem har jag varit o hämtat ut (via e-recept från Aleris) o köpt.


Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/   




 
 
Alius Ego

Alius Ego

8 oktober 2011 14:27

Svar: Sportringen köpte jag mina skor på. :) Men i vilken sportbutik som helst ska man kunna få hjälp och hitta rätt sko som passar.

Jag får bara dricka ur Modifasts utbud och jordgubben är absolut godast! :) Vaniljen kunde jag verkligen inte med och jag tvivlar på att kanel kan hjälpa mig då jag inte är så jätteförtjust i det, förutom i bullar. ;P

http://aliusego.blogg.se

DevilishAngel

9 oktober 2011 12:45

Tack så mkt för svaret!
Ska ta o kolla upp det :)

Oki, vi är inte helt bundna till just Modifast, så jag har ju druckit en del av Naturdiets färdiga drycker med.
Smakade jordgubb med för första gången igår, o den var underbar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DevilishAngel - 31 oktober 2014 14:24

  Mätning 31 oktober 2014 =  3 årsdagen!!!!!        Från tis. den 11 okt 2011 till fre. den 31 okt 2014 (3 ÅR!!! ): Alla mått tagna på höger sida. BMI uträknat på min längd 167 cm. Vid flytstarten vägde jag 99,8 kg o BMI: 35,8Under bysten-måt...

Av DevilishAngel - 25 januari 2014 18:16


    

Av DevilishAngel - 23 december 2013 01:05

En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År 2014 vill jag önska Er Alla!!      Klicka på länken :D http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http%3A%2F%2Fak.imgag.com%2Fimgag&brandldrPath=%2Fproduct%2Ffull%2Fel%2F&ca...

Av DevilishAngel - 14 augusti 2013 11:22

Jag är ju då typ VÄRLDSBÄST på att uppdatera min blogg.... NOT!!  Men, men NU ska jag iaf skriva o resumera lite    Som jag skrev i det tidigare inlägget, så hade jag ju tid för konsultation om min "hängbuk" o mina sk boobisar... Hur gick det...

Av DevilishAngel - 1 april 2013 20:38

Imorron kl 10 ska jag till lasarettet för bedömning av min "hängbuk" o mina "icke-längre-existerande bodisar"    Är en ANINGENS nervöst för vad de kommer att säja om det o OM jag får ngn hjälp överhuvudtaget... Skinnet på magen kan jag "leva med"...

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards