Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

"Flyt"-dag 9

Av DevilishAngel - 11 oktober 2011 19:10

Idag har jag inte hittat på så värst mkt... inte ens varit duktig o fixa ngt med skolarbeterna jag ska göra *MINDRE duktig idag*   


Frukost bidde en Vaniljdrink o 2 löskokta ägg + tabletten så klart.


Tog lite kort på mej innan idag för att kunna jämföra sen när man går ner i vikt efter op:en   Blev både kort MED kläder, som jag lagt ut här på bloggen som ni kan se, o kort med bara BH o trosor, men det lägger jag INTE upp synligt!   (OM du inte har ett lösenord förståss  ) Mätte mej oxå lite "här o där" för att kunna kolla sen om det "hänt nåt".


Middagen idag bestod av LITE spagetti + köttfärssås. Visserligen har jag "bestämt" för maj själv att jag skulle ge f*n i potatis, ris, pasta o bröd, MEN jag kunde inte motstå LITE spagetti iaf   Älskar ju spagetti!!

Det som var kvar efter midda'n provade jag att mixa till puré-perioden, o det gick väldigt bra. Kruxet är ju bara att det SER allt annat än gott ut, men jag VET ju att det ÄR gott   Får intala mej det när jag sen ska äta det sen ^^  

 


Nån som vill smaka?? Ser ut som hundmat el ngt  Men det ÄR gott!

 

Lite senare ikväll får det bli en liten "Drink" igen, men jag vet ännu inte vad det blir. Får väl blunda o bara sträcka in näven i kylen o ta ngt, så får det bli en sureprise ^^


Imorron är det dax för skola på em igen 12.30-14.00, då det är Naturkunskap som gäller.

Kom ju på att jag faktiskt har varit LITE duktig idag o mätt regnets pH-värde o kollat var det kommer ifrån. Har ju det som en av uppgifterna på "Naturen", för att sedan skriva en rapport om det o lämna in.


Ni som är här inne o kikar runt... Skriv GÄRNA ngt i min "Gästis", Fråga nåt om du undrar el lämna en Kommentar. Alltid kul att "se" vilka som är o besöker mej o lika så att få en hälsning el nåt   


Nä, nu ska jag nog ta o antingen kolla lite på tv (börjar bli kallt att sitta här ute på altanen om kvällarna. Sitter ju för det mesta här ute med min dator, men nu blir det kallare o kallare, så snart får man sitta inne helt o hållet ist  ) eller lägga mej o läsa i min bok.


Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/    

 
 
A

A

12 oktober 2011 10:57

Kämpa på med flytet! Inte lätt...jag vet...men snart är du på "andra sidan" :)

http://mindretjock.blogspot.com

DevilishAngel

13 oktober 2011 14:20

Tack så mkt! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DevilishAngel - 31 oktober 2014 14:24

  Mätning 31 oktober 2014 =  3 årsdagen!!!!!        Från tis. den 11 okt 2011 till fre. den 31 okt 2014 (3 ÅR!!! ): Alla mått tagna på höger sida. BMI uträknat på min längd 167 cm. Vid flytstarten vägde jag 99,8 kg o BMI: 35,8Under bysten-måt...

Av DevilishAngel - 25 januari 2014 18:16


    

Av DevilishAngel - 23 december 2013 01:05

En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År 2014 vill jag önska Er Alla!!      Klicka på länken :D http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http%3A%2F%2Fak.imgag.com%2Fimgag&brandldrPath=%2Fproduct%2Ffull%2Fel%2F&ca...

Av DevilishAngel - 14 augusti 2013 11:22

Jag är ju då typ VÄRLDSBÄST på att uppdatera min blogg.... NOT!!  Men, men NU ska jag iaf skriva o resumera lite    Som jag skrev i det tidigare inlägget, så hade jag ju tid för konsultation om min "hängbuk" o mina sk boobisar... Hur gick det...

Av DevilishAngel - 1 april 2013 20:38

Imorron kl 10 ska jag till lasarettet för bedömning av min "hängbuk" o mina "icke-längre-existerande bodisar"    Är en ANINGENS nervöst för vad de kommer att säja om det o OM jag får ngn hjälp överhuvudtaget... Skinnet på magen kan jag "leva med"...

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards