Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Flyt-dagar 14, 15, 16, 17 & 18

Av DevilishAngel - 20 oktober 2011 13:30

*Yyyeeiippee* Idag när jag ställde mej på vågen visade den 94,2 kg!! *SÅ GLAD*  


Igår var jag först o klippte mej kl 10 i Osby o sen begav jag mej upp till Växjö för att träffa min dotter Kim o ha en liten mys o umgåsdag med henne.   

Var ett tag sen jag träffade henne nu o saknar henne som bara den   

Jobbigt att bo så långt iväg o inte kunna träffa henne oftare. Visst, det är eg "bara" 9 mil emellan, men hon jobbar tok-mycket o jag har ju min skola nu med.

Vi var bl a uppe på "Grand Samarkand", ett relativt stort o ganska nybyggt köpcentrum i Växjö. Jag FUSKADE faktiskt igår o käkade en liten sallad med blandad sallad, tomat, gurka, lite rivna morötter, 4 små äggskivor, lite gröna oliver, lite majs, rödlök o lite räkor o till det drack jag citronvatten. Skulle eg varit en liten bakad potatis o bröd till, men de skippade jag.

En kompis till Kim o hennes underbara lilla dotter kom oxå upp till "Grand" o "hälsade på"   

Imorron är det så dax att göra den 10 min långa muntliga redovisningen om Margit Sandemo, o jag är grymt nervös inför det!   Inte för att jag inte ska ha tillräckligt med info m.m om ämnet, utan för att jag ska stå där inför klassen o prata o vara "tillräckligt" intressant att lyssna på...   Ja, ja, det får gå som det går!  

Annars flyter dagarna på som vanligt    Jag dricker mina drycker o jag gör mina skoluppgifter o räknar dagarna då det är dax för OP:EN!!   Nu är det bara 11 dagar kvar!!!

Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/      




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DevilishAngel - 31 oktober 2014 14:24

  Mätning 31 oktober 2014 =  3 årsdagen!!!!!        Från tis. den 11 okt 2011 till fre. den 31 okt 2014 (3 ÅR!!! ): Alla mått tagna på höger sida. BMI uträknat på min längd 167 cm. Vid flytstarten vägde jag 99,8 kg o BMI: 35,8Under bysten-måt...

Av DevilishAngel - 25 januari 2014 18:16


    

Av DevilishAngel - 23 december 2013 01:05

En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År 2014 vill jag önska Er Alla!!      Klicka på länken :D http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http%3A%2F%2Fak.imgag.com%2Fimgag&brandldrPath=%2Fproduct%2Ffull%2Fel%2F&ca...

Av DevilishAngel - 14 augusti 2013 11:22

Jag är ju då typ VÄRLDSBÄST på att uppdatera min blogg.... NOT!!  Men, men NU ska jag iaf skriva o resumera lite    Som jag skrev i det tidigare inlägget, så hade jag ju tid för konsultation om min "hängbuk" o mina sk boobisar... Hur gick det...

Av DevilishAngel - 1 april 2013 20:38

Imorron kl 10 ska jag till lasarettet för bedömning av min "hängbuk" o mina "icke-längre-existerande bodisar"    Är en ANINGENS nervöst för vad de kommer att säja om det o OM jag får ngn hjälp överhuvudtaget... Skinnet på magen kan jag "leva med"...

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards