Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Flyt-dagar ett antal :/

Av DevilishAngel - 25 oktober 2011 22:56

Jaha, nu har det gått några dagar till som jag inte har skrivit ngt på...  


Idag var jag o hämtade upp Lovely efter han slutat jobba o sen begav vi oss till Kristianstad för att bla köpa lite pulver-soppor till de 2 första veckorna efter op:en o även införskaffa ytterligare en termos-mugg från Clas Ohlsson.

Har en sen innan, men tänkte det kan vara bra att ha en till nu när man ska käka lite oftare efter op:en. 

Lovely köpte även en till sig som han ska bla ha i skogen när han jagar  


På tal om jakt. I lördags var Lovely med sin pappa o hans jakt-lag o jagade o då sköt han en gris! Så lycklig han var när han kom hem!!  

    


I går hade vi den muntliga redovisningen på engelskan om våra "intervjuer". Det gick faktiskt bättre än jag hade hoppats, men det berodde nog mkt på att vi slapp stå framför alla o prata. Ist satt vi i en ring, klassrummet var nersläckt o vi hade bara massa ljus tända. Mysigt!   På så vis blev man inte nervös på samma sätt.

Sen måste jag ju faktiskt även poängtera att vi är en väldigt bra klass där alla pratar med alla o vi har kul ihop. Fast jag är ganska mkt äldre än de flesta (de är mellan ca 20-30 år) så känns det inte så när jag är i skolan.   


Nä, nu är det nanne-dax. Skola igen imorron.

Natti, natti. Ha det så gott! Ta hand om dej o varandra. Kramen/   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DevilishAngel - 31 oktober 2014 14:24

  Mätning 31 oktober 2014 =  3 årsdagen!!!!!        Från tis. den 11 okt 2011 till fre. den 31 okt 2014 (3 ÅR!!! ): Alla mått tagna på höger sida. BMI uträknat på min längd 167 cm. Vid flytstarten vägde jag 99,8 kg o BMI: 35,8Under bysten-måt...

Av DevilishAngel - 25 januari 2014 18:16


    

Av DevilishAngel - 23 december 2013 01:05

En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År 2014 vill jag önska Er Alla!!      Klicka på länken :D http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http%3A%2F%2Fak.imgag.com%2Fimgag&brandldrPath=%2Fproduct%2Ffull%2Fel%2F&ca...

Av DevilishAngel - 14 augusti 2013 11:22

Jag är ju då typ VÄRLDSBÄST på att uppdatera min blogg.... NOT!!  Men, men NU ska jag iaf skriva o resumera lite    Som jag skrev i det tidigare inlägget, så hade jag ju tid för konsultation om min "hängbuk" o mina sk boobisar... Hur gick det...

Av DevilishAngel - 1 april 2013 20:38

Imorron kl 10 ska jag till lasarettet för bedömning av min "hängbuk" o mina "icke-längre-existerande bodisar"    Är en ANINGENS nervöst för vad de kommer att säja om det o OM jag får ngn hjälp överhuvudtaget... Skinnet på magen kan jag "leva med"...

Presentation


Ego sum qui sum - Jag är den jag är!

I denna blogg skriver jag om allt mellan himmel o jord o vad som faller mej in ;)
En del blir om mitt liv efter (skrivit om "innan" med) min GBP-op som jag gjorde den 31 okt-11

Min vikt sticka

Kategorier

Senaste inläggen

Andras bloggar

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards